28 december.

Förlåt för min dåliga uppdatering men jag har bara inte haft ork eller lust att skriva på ett tag.
Men jag ska väll försöka komma ihåg vad som har hänt. :)
Ja den 22 december så for jag till Lycksele för att hälsa på Rebecka.
Eller vi åkte tillsammans ditt för hon hade varit o hälsat på en kompis här i stan.
Men när vi kom fram till Lycksele så träffade Mattias o Jessica utanför bussen :)
Mycket trevligt folk. Ja o sen så den 23 så gick ja o Rebecka på stan o skulle bara gå runt o driva eller vad vi nu gjorde :) minns inte så mycket av den dagen.. Jo vi träffade föresten Tina. vi drog o åt lunch på något ställe.
Men väl efter maten så drog vi ner till Pärla o Present. Jag köpta Rebeckas jul klapp :)
Ne fan orkar inte skriva om hela helgen de känns som att de kommer att ta hela dagen plus att då måste jag använda skallen o de orkar jag inte den här tiden på morgon.
Men jag måste säga att dagarna jag har fått ha med dej Rebecka har varit dom 5 bästa dagarna.
De har varit otroligt roligt. :) synd bara att man måste jobba annars hade jag stannat lite längre.
Men vi ses igen snart.
Saknar dej jätte mycket.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag hade så underbart dom här dagarna du var här, och det var så grymt jobbigt att säga hej då. Jag tycker om dej så otroligt mycket !

2010-12-28 @ 21:42:11
URL: http://puushme.blogg.se/
Postat av: Emma

se där va skoj:) skönt att få komma bort i så många dagar:) hoppas du får skoj:) sj så blir jag o mia ensamma och jag ska supa och mia ska smådricka lite. kramen på dig

2010-12-30 @ 19:06:19
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0