less

Nu e jag trött på att vara sjuk.. Kände mej riktigt bra igår kväll. Så jag planerade att fara på jobbet idag. Men sen vaknar jag med ont i halsen o lungorna. Har sjukt svårt att andas o hostar som en tok. Men i morgon blir de då jobbet för jag pallar inte att sitta inne o glo in i tv eller datorn. Finns som inte så mycket att göra..
Igår kom då mor o far förbi o gav mej lite medicin :) så de ska väll snart vara över. Ja mamma gick då direkt runt o började gnäll att jag inte hade fixat mina lakan för dom var skrynkliga.. ( oj hela världen går under ) men sen så hjälpte jag även pappa att bränna ut en film från datorn som han ville ha. Men de gick inte så bra. för skivan var trasig så jag får fixa om de en annan dag. Ne nu ska jag för söka dricka kaffe o njuta av livet som sjuk..
ha de gött
Pözz o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0