ööööööö

Ja idag är de då måndag snart tisdag. Och vad har hänt idag?
Inget för att vara ärlig. Har legat hemma o varit sjuk är lite sjuk fortfarande åxå. Men jag måste fara på jobbet i morgon. I Lördags var de julfest med jobbet med de kunde jag inta fara på för jag låg hemma o var sjuk :( men sånt händer. O kan ni tänka er vilken gång av gångerna kommer jag att säga de här nu.. Men de måste väll vara ca 4000 gånger jag säger de här. Men nu ska jag lyckas.. Jag ska sluta snusa. eller ja försöka i alla fall. :P
Inte för att jag tror att de kommer att gå så bra men skulle jag lyckas så skulle jag vara riktigt nöjd.
Ja medans jag har legat här hemma har jag lyssnat på musik o försökt bli frisk.
O jag slänger in musiken jag har lyssnat på idag.. eller en del av de..ha de gött alla mina vänner :)

Kommentarer
Postat av: Lena

du får se till å krya på dig nu :-) inge kul behöva gå omkring å vara sjuk

2010-12-06 @ 21:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0