sjuk.

Förlåt om jag inte skrivit på ett tag. Men de har varit en rätt så jobbig tid ett tag.
Och sen har man ju blivit sjuk åxå. Inte de roligaste men de är inget man kan göra.
Troligen så är de kroppen som börjar säga ifrån. Med mina sömn problem. Har inte sovit mycket den senaste tiden.
Har väll kanse blivit max 4 timmar på 1 vecka. O sen skulle vi ha Jul fest med jobbet idag. Men jag var ju inte på jobbet igår fredag så då kan jag inte fara ut med jobbet idag.. de skulle se riktigt illa ut.
Så de blir att sitta hemma under en filt eller ligga på soffan o kolla på film. :)
Annars har de väll inte hänt så mycket. Förutom att man har jobbat o suttit hemma på kvällarna.
Har även fått förfrågan av min älskade syster dotter att komma o fira jul med dom i Umeå. :) men jag vet inte Julen är väll inte de roligaste.
Ne nu ska jag ta o hoppa in i duschen o försöka få i mej någon värme i kroppen o sen blir de kaffe.
Ha de gött

Kommentarer
Postat av: Emma

så att fira jul med min familj va inge skoj:P

2010-12-04 @ 19:56:16
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/
Postat av: Emma

men sitter hemma sj gör man ju så ofta annars ju :P tycker inte du ska sitta ensam juh:P åk till din syster :)

2010-12-06 @ 14:30:44
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0