urk

Jag e fortfarande sjuk o nu börjar jag känna att jag e riktigt less. Har ont i skallen o hostar har feber. Men som tur är så har man gulliga föräldrar som ska komma hit med lite piller så man kan börja knapra på så att man får bli frisk. Inte för att jag känner för de just nu.. för allt värkar ju gå åt helvete ändå..
Men de vänder säkert förr eller senare..
Mulle skrev tidigare i dag att han skulle komma o hämta hinken för dom ska ha vin skola. :) o fråga inte mej hur de kommer att sluta.. men allt kommer att vara med här. http://www.theduude.com/ så de är bara att hålla koll när allt drar igång. Finns mycket roligt att se där. :)
Men han har inte varit förbi än o hämtat hinken så de blir väll troligen i morgon han hämtar den då.
Ne nu ska väll jag försöka att lägga mej ner o titta på tv.
Ha de gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0