Varför??

Vad är de som är meningen med allt?
Jag kan inte sova men borde verkligen göra de för jag har ett lång pass på jobbet i morgon.
Men anledningen till att jag inte kan sova är att de far en massa jävla tankar i mitt huvud.
Jag vet alla fall att jag följer mitt hjärta o de har jag lärt mej att man alltid ska göra.
Men vad man än gör så värkar de alltid bli fel ändå.. Folk snackar skit o dom tror inte att man får reda på de.
Jag vet inte.. Men jag har stora planer nu på att söka jobb i någon annan jävla stad o flytta så man slipper allt jävla skit. Men då kan man tänka så här åxå flyttar jag så vinner dom som snackar skit. O de tänker jag då inte tolerera.
Men jag måste ändå säga tack till mina riktiga vänner som verkligen stöttar mej. Ni vet vilka ni är o ni andra kan dra..
Och sen vill jag bara avsluta med att säga att de finns en person i mitt liv just nu som verkligen får mej att må bra.
Du e helt underbar..

Kommentarer
Postat av: du vet

tack du är underbar du med :)

2010-12-14 @ 12:25:03
Postat av: Emma

Jag finns alltid för dig vännen :) och dom som snackar skit kan du glömma för dom e inte riktiga vänner. dom förtjänar inte din uppmärksamhet:) du är värd allt bra vännen:) kram

2010-12-15 @ 01:04:31
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0