:)

Idag så har jag varit o klippt mej behövdes kan man säga :)
Men de blev en riktigt dryg dag. Slutade vid 15:30 som alltid for ner på stan o skulle träffa Bea :)
Vi gick runt på stan o snackade om allt o inget hade riktigt trevligt. :) Sen for vi till frisören o kollade om de fannas någon tid att klippa sej på. O jag fick tid 18:30 så ja de var bara att fara in på Dallas o äta sen fara o köpa snus.
Sen drog jag o Bea till waynes o drack lite kaffe innan de var dax att fara o klippa sej. Bea drog iväg för att hemta hennes kille. En riktigt trevlig prick :) Men kvällen slutade med att hon bjöd mej på fest den 19:de i Burträsk :) kan nog bli riktigt trevligt. Får man hoppas man vet aldrig hur allt slutar. Men men nog om de nu ska jag ta o kolla runt lite på nätet o sen blir de att försöka knoppa.. Ha de gött.

Kommentarer
Postat av: Natascha

JA han är trevlig han :)



inget som du har att göra med iaf :)

2010-11-10 @ 12:04:04
URL: http://nataschanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0