Måndag

Ja snart är då den här dagen i sitt sista andetag. o man får vakna upp till en ny o fin vinterdag i morgon :)
Vad har hänt idag.. hmm varit på kneget o bara haft de riktigt trevligt. Vi skämtar i massor o bara skrattar o har de trevligt :)
O ja Elle ville att jag skulle skriva lite om han i min blogg för annars slutar han läsa den :P
Ja vad kan man skriva om han då? Kommer inte på något nu förutom att han är en bra o rolig arbetskamrat :)
ja o sen kan jag bara säga att jag längtar som FAN till på fredag :) för om de går enligt planerna så drar jag bort från stan o ska träffa en person :) de ska bli mys :)
ha de gött

Kommentarer
Postat av: Natascha

öjj du när får du lönen? :D

2010-11-16 @ 20:07:25
URL: http://nataschanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0