Ska jag?

Jag är i ett svårt val nu.
Mitt hår börjar se risigt ut. Så jag funderar på om jag ska klippa mej eller raka bort allt hår.
Eller om jag bara ska raka på sidorna på skallen. För rakar jag bort allt då kommer jag bara att ångra mej o bli förbanad på mej själv.
Så jag tror jag tar hjälp av Eve sen så får hon fixa till o raka på sidorna sen får vi se vad som händer senare om de blir att ta bort allt eller inte. :P
Just nu sitter jag med Lunne o tittar på bumbi björnarna på tv. :)
Så jag ska väll ta o sluta skriva nu sen får vi se vad som händer senare ikväll.
Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Natascha

Du passar inte i rakat,

Klippt det bara kortare.

2010-11-07 @ 11:41:52
URL: http://nataschanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0