Sömn problem igen.

Ja idag är de då Tisdag o jag kan inte sova. Men de har sina förklaringar. Men de tänker jag inte ta upp här för sånt ska inte skrivas ut tycker jag.
Men just nu så känns allt piss o de gör de nog för dom som vet vad de handlar om.
Jag har då lärt mej en sak
Att tänka före.
Mitt liv e fan inte lätt.
Önskar att man kunde dra tebax
tiden o ta allt från början.
Men de är jävligt svårt.
Är de värt att förlora vänskapen för de här???
Jag hoppas då allt löser sej till de bästa i slutet.
Jag kommer då inte att vara i vägen.
Ha de gött alla.

Kommentarer
Postat av: t

go for it. Följ ditt hjärta.

2010-12-02 @ 22:48:16
Postat av: Julianadina

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-01-08 @ 16:20:05
URL: http://julianadina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0