Sömn problem :(

Ja nu har mina sömnproblem blivit ett riktigt stort problem :( o de blir bara värre o värre.
Nu har jag inte fått en blund på 2 jävla dygn. O när jag väl somnar så sover jag bara några timmar.
Jag har prövat med tabletter men de hjälper inte.
Förut drack jag kaffe o kunde inte somna. så nu har jag slutat dricka kaffe efter 18:00 o gjort de nu i 1 månad men ändå kan jag inte sova. O när jag inte kan sova så får jag mina migrän anfall o de är inte så jävla roligt.
Jobbade inte igår Tisdag just för att jag hade fått migrän. O jag tog en tablett o gick o la mej. Men inte fan kunde jag somna ändå. De är fan jävligt sjukt.
Är de någon som har nå bra tipps hur man kan somna? Så skulle jag vara tacksam om jag kunde få några råd. :)
För de här tar knäcken på mej. Kommer nog inte klara så mycket mer.

Kommentarer
Postat av: Emma

men sök hjälp för det vännen.

2010-11-24 @ 21:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0