Tack som fan

Ja vad ska man säga idag då..
Jo först o främst. Jag har världens finaste arbetskamrater. :)
O Elle är en av dom. Jag hade glömt min snus dosa hemma idag o hade ont i skallen.
Så då fick jag en snus eller två av han :) o de gillas jätte mycket.
Elle är verkligen en hel go kille.
Men vad har annars hänt idag?
Inte mycket förutom att jag tvättar kläder o skriver med en hel go person på msn :)
Längtar som fan efter den dagen då vi ska träffas :)
Men men nog om de.
Ja i morgon så kommer jag o dra ut på en liten tripp till Träsket o hälsa på min kusiner.
Får väll se vad som händer där.
En liten håla men de kan vara trevligt o komma bort från staden ett tag..
jaja ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0