tackar

ja nu har Callan o Stefan varit här. De blev mycket snack.
Vi började diskutera när vi träffade varandra. O första minnet av de.
Jag ska inte skriva här hur jag såg ut när jag träffade Stefan första gången men de var en rolig tid i mitt liv.
Men Callan kom vi inte på när vi träffades första gången. Men de är några år sen.
Men de var riktigt trevligt med besök de händer inte så ofta.
Men de är rätt så skönt att sitta själv ibland åxå.
Ne snart blir de att försöka sova så att man tar sej upp till en ny dag i morgon. Inte för att de känns lockande att kliva upp. Skulle vara skönt o få vara ledig ett tag.
Ha de gött.

Kommentarer
Postat av: Natascha

Finns fan ingen sötare bebis.

2010-11-03 @ 19:33:37
URL: http://nataschanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0