Tjo

God dagens.
Jag vill börja med att tacka Krille o Eve för en mycket trevlig helg. Elle de blev bara en dag jag var o hälsa på dom.
För dom ville ta de lite lugnt nu när dom ändå har fått en lite flicka :) hon e så grymt söt. Man känner bara suget av att skaffa sej en lite knatte själv. Men de lär väl dröja :P
O sen var jag så smart att jag glömde datorn i Bure så vad ska man då göra?
Jo jag ringde min gode vän Mulle o kollade vad han hade för sej.
O de var inte mycket. Så jag snörde på mej min kängor som jag fick av Krille :)
o tog en promenad till Mulle o där såg vi en riktigt bra film.
O efter filmen så drog vi ner till Calles o tog oss några öl :)
O där träffade vi mycket trevligt folk.
Johan Mästerdraken Backlund, Robin Backlund, Markus Kexikexet Östman,Sandra Sandberg,
förlåt om jag har glömt någon.
Men kvällen var då helt perfekt.
Så nu ska jag bara ta o göra mej klar o dra ner till staden o träffa Mulle igen vi ska bara ta o driva.
Måste bara dra på mej kängorna o de är ju ett jobb i sej. :)
Men ha de gött så hörs vi.

Kommentarer
Postat av: Natascha

Man låter ju hellre sånna leva och lida för det dom har gjort..

dödstraff är bara en feg grej

2010-11-07 @ 14:11:23
URL: http://nataschanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0