:(

Fan va de känns tomt.
Jag har varit med älsklingen sen i måndags o sen for hon hem idag eller snarare igår lördag.
Känns riktigt tomt de har varit riktigt trevligt att ha henne här. Men jag förstår att hon måste få lite tid för sej själv åxå o inte bara vara med mej. Men de har varit så helt underbart att få vara med henne. Jag älskar värkligen henne. Men nog om de. Jag har nyss kommit hem efter att ha varit med Nicklas, Lotta, Mikki. vi var o hälsade på hos en kille som heter Tony vi satt o spelade o snackade en massa skit. Men mycket trevligt var de. O nu ska man väll snart försöka sova så att man e pigg o glad till i morgon. ska försöka diska o tvätta kläder. för av någon konstig anledning så hamnade alla mina rena kläder i tvätten. Ja vad ska man annars ta o skriva om jo jag kan ju skriva att vinet som jag MUlle o Magnus har gjort e ju rena rama dynamiten. Jag fick en riktigt jävla snefylla av den riktigt tråkigt att jag ska få de när jag ändå mår så bra som de bara går att må. Jag kan inte annat en be om förlåtelse till alla som var med. Jag kan lova o svära att de inte kommer att hända igen. Ne nu ska jag ta o avrunda de här o säga go natt till alla..

Pözz o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0