:)

Jag vill börja med att skriva Grattis till Lena Dahlbäck som fyller år idag. Hoppas att du får en toppen dag.
O sen måste jag även tacka Nicklas o Lotta för en helt underbar trevlig kväll igår. De måste vi göra om innan ni flyttar till Stockholm inte för att jag förstår vad ni ska dit o göra men. :)
Ne nu ska jag ta o göra mej klar för att fara ner å stan o umgås med min gode vän vapendragare o Drink polare
vi ska bara gå runt o slava o driva runt. Som vi 2 ensamma krigare brukar göra någon gång då o då. Händer inte allt för ofta dock. Men de får väll bli ändring på de. Får se om vi ska sätta oss ner på någon bänk o prata om film inspelningen som snart tar sin början.
Ne nu ska jag ta o göra mej redo att gå mot staden. Om de nu går de är ju så halt överalt förbanade vinter.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du får hälsa mulle :) hoppas ni har skoj på stan :D många kramar te du

2010-10-17 @ 14:04:48
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0