FY FAN

Idag när vi hade rast kl 09:00 for jag o Elias till ica för att handla lite. Jag köpte Cola snus o godis så att jag skulle hålla mej vaken. Men de var inte de jag tänkte skriva.. När vi kommer in på Ica vad får vi se.. Jo dom har börjat ta fram de här helvetes jävla jul saker. :( man blir ju fan djupt deprimerad. Nu kommer man att få höra varenda jävla unge.. Mamma pappa jag vill ha de där när de blir jul.. mamma snälla vist kan jag få de där.
O då säger mamma eller pappa du får önska de av Tomten.. Men då ska jag göra er besvikna ung jävlar. Tomten finns inte.
Elias kom på en riktigt bra ide. Att skriva en hat sång om julen. O de måste jag nästan nappa på.
Ska bara försöka komma på en text som kan passa o en melodi.

Vad ska jag själv göra på julafton?? Jo jag ska sitta hemma o dricka öl o spela tv spel. De är de bästa man kan göra o sen bjuda hem några goda vänner o sen bara spela o dricka o se någon bra rulle.
Ne nu lir de att varva ner lite innan de är dax för sängen.

Kommentarer
Postat av: mange

ungar nu för tiden :/

2010-10-20 @ 21:45:07
Postat av: Krille

Livet är hårt.

Att supa på julafton är ett bra sätt att fira att man inte firar en sådan helg.

2010-10-20 @ 22:09:55
Postat av: Nicke

haha lol! visst jag är rätt anti jul jag med men tycker att den blivit bättre nu de senare åren med tanke på att det är mer avslappnat hos mina föräldrar.

någon likör, ett glas vin, en massa skitsnack och byte av pengar;) det är just julklapparna jag stör mig på. ist för att köpa småskräp till 5 pers så kanske man borde köpa sig själv något vettigt i stället...och ungar är väll alltid jobbiga;)

2010-10-20 @ 22:31:44
URL: http://theelement.blogg.se/
Postat av: Josse

fan, inte julsaker redan!

2010-10-20 @ 22:46:18
URL: http://jokeeer.blogg.se/
Postat av: Josse

Ska du inte göra det?

2010-10-20 @ 23:00:59
URL: http://jokeeer.blogg.se/
Postat av: Emma

Men Rei. nu ska vi inte va sådär. julen e ju mysig.

särskilt om det är mycket snö och hela familjen är samlad så man bara umgås med hela familjen och bara är:D det är det bästa :D så dålig va inte julen när du firade den med mig och min familj :) du såg då inte ut att vantrivas :P

2010-10-20 @ 23:03:26
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/
Postat av: Mullster

Ja vad ska man säga?

Ett stort jippo där den rika affärsägaren blir allt rikare och den fattiga arbetaren allt fattigare.

Men i sådanna ordalag skall vi inte tala.

Anser att stunden när den värsta stressen lagt sig är den bästa tiden..Maten är slut, alkoholen är uppdrucken och tv`n visar någon gammal repris av Ett päron till farsa firar jul. Det är dock ett under att man ser vad det föreställer när man ser det genom beergoogles och det flimrande tvsändningen..Man sjunker ner med det sista av alkoholen och känner att man somnar..Vips är det juldagen och allt är över för denna gång..Allt man känner är att det är dags att boka in vilken festival man skall besöka under den kommande sommaren..Så vad säger du? Prickade jag in hyfsat rätt?

2010-10-20 @ 23:31:38
Postat av: Josse

Så kan man ju också göra ;P

2010-10-21 @ 09:54:55
URL: http://jokeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0