jobbigt läge.

Idag så for jag o Mulle o Downie till Bergsbyn för att lämna över Nataschas kläder o saker.
Ja som ni alla säkert redan vet vi de här laget så är de finito Game Over mellan oss. Tråkigt tycker jag. Men så är livet. Natascha var i alla fall jätte flummig :) o hon e lika söt som alltid när hon e flummig man kan bara inte sluta le när hon flummar på. :) Sen efter att vi vart där ett tag så for vi upp till Ica Maxi jag handlade lite mat o tänkte fixa en katt låda o kattsand o mat till en lite unge.. Men den är ju bara 8 veckor en så jag fick inte hämta hem min nya vän..
Men 2 veckor går fort.. o sen har jag en lite kattunge som kommer att hålla mej vaken på nätterna :)
Ne nu ska jag ta o lyssna på musik o bara njuta av livet.
Ha de gött

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det blir nog bra med en liten kisse tror jag :)

2010-10-27 @ 12:25:13
URL: http://longiflorum.blogg.se/
Postat av: Abdullahibettina

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2011-04-02 @ 20:23:34
URL: http://abdullahibettina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0