kom o tänka på en sak.

Nicklas o Lotta kommer att flytta ner till Stockholm om ca 2 veckor eller om de nu är mindre. :( jag kommer att sakna er som fan. O de lär bli dyrt när jag ska fara o tatuera mej hos dej Nicklas. :) Men de kan de vara värt. Har själv funderat på att flytta. Nog för att jag nyss har fått heltid. Men de är bara att börja söka jobb o lägenhet o se vart man hamnar. Skulle typ vara skönt att flytta ner till Gävle. för då är jag rätt så nära alla. Jag e nära hem till mamma o pappa. Jag e nära till mina syskon. För jag skulle verkligen behöva byta miljö. Men de känns ändå drygt o dra från Skellefteå. För jag har sådana fina vänner här. Nog för att man inte träffas så ofta. :( Men skulle jag flytta fån den här jävla hålan (Skellefteå) så måste man försöka hitta nya vänner.
Ne nog om de.. nu ska jag sluta skriva.

Kommentarer
Postat av: Emma

inte ska du åxå flytta... du har ju desutom som du säger fått heltid och jobb e inte lätt att hitta och sen har du ju nyss köpt lghten juh :P

2010-10-21 @ 23:57:31
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0