Längtar som fan.

Först ska jag skriva o säga att jag börjar må riktigt bra nu.
Börjar som förstå att de är över.. men de är lungt jag e inte bitter.
Men men till de jag längtar till HALLOWEEN
fan vad jag ska ha skoj då. :) pratade nyss med Nicklas o han frågade om jag skulle komma på maskerad festen.
O de kan man ju inte tacka nej till nu. Bara 18 dagar kvar. Så håll i hatten lillfinnne ska vara uppe i de blå :) o nu måste man bara skffa sej en jävla maskerad dräkt. hmmm vad skulle jag passa som då?
Jag har vissa planer men vi får se om de blir de. Jag måste bara hitta någon som e villig att sminka mej ;)
men men nog om de.
Snart kommer lönen åxå fan va gött då blir de att skaffa lite nya saker till lägenheten. Typ ett nytt badrums skåp. En el kabel som jag ska dra från vardags rummet in till sov rummet. lite nya lampor. En ny mobil som de ser ut nu. jo sen ska jag ta o köpa nytt porslin åxå. Men jag får se om jag tar allt på en gång.
Annars då?? jo för fan har jobbat idag o de tar aldrig slut saker på jobbet man känner sej stressad som satan för att hinna med allt. Men de är skönt att ha ett jobb o gå till varje dag.
Ne nu ska jag ta o vara social med min tv o se på hockey o fotbollen. Men ha de gött.

Kommentarer
Postat av: nicke

pepp, pepp pepp! storstyra, sminket fixar sig!, annars kan du alltid vara mormor varg din ryska slampa!;)

2010-10-12 @ 21:14:17
URL: http://theelement.blogg.se/
Postat av: Emma

du kan ju vara en transa:P det är du ju van att vara :P haha



fan va nice att du börjar må bättre :D



finbilden på finkatten Falcon :D

2010-10-12 @ 23:25:59
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/
Postat av: hw

haha transa lät bra! :P annars dracula! :P

2010-10-14 @ 12:06:42
URL: http://skellefteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0