Måndag.

Ja var ska man börja...
Jo jag försov mej idag så jag kom 1 timme sent till jobbet :( inte okey.
Men dagen har ändå gått relativt bra. Har haft mina upp o ner gångar idag.
Men de har sina orsaker som jag inte tänker ta upp.
Vi hade då riktigt tur idag vi slapp övertid :) men under veckan veckan kommer de nog att bli några dagar.
Får se hur man kommer att orka med de. Jag har lite andra saker o göra sen under veckan åxå. som jag inte ser framemot. Men de kan ju vara en lösning får jag hoppas.
När jag kom hem så var jag fortfarande utan snus så jag ringde o pratade med Nicklas. O han sa att jag fick komma o låna 50 kr av han så att jag kunde köpa mej snus. :) tack Nicklas o Lotta för att ni e så gulliga o snälla.
När jag kom dit så pratade jag o Nicklas lite om mitt problem jag har nu. Han gav mej några goda råd :) så nu ska jag bara göra mitt bästa för att fixa till de. Men när jag sen var på väg hem så ja jag fattar mej inte på vars vissa får körkortet ifrån. De var en korsning där bilisten ska lämna mej företräde. tror du han gjorde de.. Ne inte mycket då. han körde in i mej. Men jag klarade mej som ni märker. men jävla idioten stanade då inte utan han for iväg.
Men lite ont i benet har jag men de går över får vi hoppas.
Men nu har jag då äntligen fått mitt älskade snus.
Ne men ha de så gött alla.

Kommentarer
Postat av: Natascha

Hämtar mina grejer i helgen

2010-10-11 @ 18:52:29
URL: http://nataschanord.blogg.se/
Postat av: Emma

men du skulle ha anmält idioten!! smitning kallas det!! du kunde ju ha fått pengar för det åxå :P

2010-10-11 @ 18:57:21
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0