R.I.P.

Jag läste Mulles blogg för en liten stund sedan. eller så här gick de till.
Han skrev till mej på msn o var riktigt bitter. :( o då tänkte jag att de måste ha hänt något riktigt illa.
O han bad mej att gå in på hans blogg o läsa.
O de jag får se då är att Nocks Rockklubb går i graven. :( var i helvete ska man hänga nu är frågan?
O ett bra o enkelt svar på de är att de kommer att bli många helger o kvällar med grabbarna o respektive.
För inte betalar jag 40 jävla kr för att gå in på Olles. Ne nu måste vi grabbar styra upp de här så att inte vi åxå eller jo.. Mulle om du läser de här.. Jag e fan på.. Vi måste försöka lämna den här stan.
Men de man kommer att sakna är sina vänner man har. Stan kommer man inte att sakna för 1 öre.
Men först  måste vi hitta jobb.. sen drar vi jag lovar jag e på.
Men men nu ska jag ta o krama kudden kommer att bli en rätt så tuff dag i morgon..
Bilder kommer att komma upp här..
senare..
God natt på folket o mina älskade vänner.

Kommentarer
Postat av: Emma

godnatt :D

2010-10-30 @ 02:27:24
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/
Postat av: Natascha

Gör så :)

2010-11-09 @ 12:05:24
URL: http://nataschanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0