Skellefteå

De här är Skellefteå i sin helhet.. Eller även kallat Skellhell. Alla är så förbanat tråkiga ingen jävel vill hitta på något. Så här ligger det till. O de är sant vänner bekanta vill att man ska ställa upp o hjälpa dom. Men sen när man kollar om de är någon som vill hitta på något då är de INGEN som vill göra något. NU pratar jag allmänt så ni behöver inte ta illa upp. Men dom som tar illa upp känner sej väll träffade. Men de är väll så men nu ska jag då då dra ut på en promenad till Nicklas o Lotta igen :) får se vad kvällen har att erbjuda om de blir nå spel eller om de bara blir musik sång o skratt. Träffade även Cecilia Lindberg hoppas hon kommer åxå ikväll de var riktigt trevligt att träffa dej igen :) de var några år sen sist. Ne nu ska jag gå.. men ha de så gött alla läsare så får vi se när jag skriver igen..
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller verkligen med dig rei. vart tog tiden och alla vägen lixom. men men så e det väl:) hoppas ni får skoj ikväll och hittar på nått trevligt :D många kramar till dig :D

2010-10-17 @ 00:41:07
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0