sliten igen.

Ja då har man jobbat klart ett nytt 13 timmars pass. Jag längtar tills jag får min lön på måndag. :) för då blir de först o främst att betala alla räkningar. Sen fara o handla mat o en massa annat skräp. Typ 1 ny mobil Xbox 360 så man har något o göra på kvällar o helger. Men vad har annars hänt idag.. typ inget vaknade vid 05:00 men råkade somna om :( så jag vaknade 06:20 o min buss ner till stan går 06:20.. Fick panik o tänkte hur fan jag ska ta mej upp till jobbet nu. Så jag ringde Elle o kollade om han var hemma än. O de var han han låg o sov så gött. Men jag fick då åka med han upp till jobbet. O tro de eller ej.. jag stämplade in prick 07:00 :) O på jobbet är de typ samma saker som händer hela tiden så jag orkar inte dra upp allt här de blir fan för jobbigt. Jo jag kan ju skriva o säga att jag blev hög idag.. de snurrade som fan i skallen på mej o jag fick ont i skallen.. Men jag kan lova er att de inte var nå droger som jag blev hög av.. Jag satt o limmade lampor på jobbet o drog i mej lite för mycket ånger.
Ne nu ska jag ta o skutta in i duschen svettas som en gris..
Men ha de gött
kram.. på folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0