söndag 03:06

Ja jag vet inte vad jag ska skriva förutom att jag älskar Nicklas o Lotta nu.
Ni är fan de finaste som finns just nu. Jag älskar er av hela mitt hjärta.
Ni kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta :)
Men nog om de..
Jag har fått höra mycket om att folk vill se hur jag såg ut på krogen.
Jag kan lova att man inte fick någon blick.
Men jag slänger in 2 bilder så får ni se hur vi såg ut.
Puss o kram på er.
Jag o Nicklas som bögar oss.

Jag

Ja så här såg vi ut. Vi hade skoj o de är de bästa.. Puss o kram på er

Kommentarer
Postat av: Emma

fan vad skoj att höra att du haft skoj:D hehe vad fina ni va :) har du färga håret svart igen??

men det va ju ändå fina kläder :D men det slickade håret vet jag inte :P hehe

2010-10-17 @ 03:25:37
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0