söndag.

Ja då var de söndag igen :( o då vet man att de är snart dax för en hel vecka med jobb jobb o åter jobb.
Under helgen har de väl inte häns så förbanat mycket. Har väll mest bara tagit de lugnt.
Var tidigare ikväll på en promenad o hälsade på Emil Falk o Amanda Lindgren o drack kaffe.
De var skönt att komma ifrån lägenheten ett tag. Sitter fan inne typ hela tiden känns de som.
I går var jag då o hälsade Magnus Emmy dom hade för fest innan dom skulle in på Nocks o där hade vi riktigt trevligt. O kan ni tänka er jag lillfinnen var nyckter. :) men de har sina förklaringar som jag inte tänker skriva om här.
Jag är nu på jakt efter in internet kabel ca 3-4 meter för jag håller på att möbelera om o då måste jag flytta poå datorn så att de blir som jag villa att de saka var. Så är de någon som har en o låna ut till den 25 så är de bara att höra av sej. :) ne nu ska jag ta o fortsätta titta på tv innan de är dax för sängen så att jag tar mej upp i morgon. ha de gött. 

Nocks


Kommentarer
Postat av: Claudia

Jag har en internet kabel om du vill låna? :)

2010-10-13 @ 23:22:09
URL: http://claddzlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0