tisdag den 19 oktober

Ja vad ska man skriva idag då?
Jag kan börja med att säga att jag hatar att se o höra att mina vänner mår dåligt o sen att man inte kan göra något. :( jag önska att jag kunde ställa upp mer för mina vänner. Eller jag kanske gör de men att jag inte bara märker av de själv. Jag vet inte.
O sen dagen roligaste eller jag vet inte om de är så roligt. Mamma av alla har skaffat Facebook. De trodde jag aldrig
men men hon kan väll hon åxå. Inte för att jag tror hon kommer att vara så aktiv. :)
Ne nu ska jag ta o sluta skriva för idag för de har inte hänt så mycket roligt idag så de här blir de sista jag skriver.
Kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: Emma

hehehe har hon det:) det har min mamma med men hon har det ju mest för att spela :P jag tycker du finns där när du kan och vet om nån mår dåligt :)

2010-10-20 @ 01:15:00
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0