Tisdag

Fan vad jag hatar tisdagar.. Dagen går så sakta tiden står som still ibland. Men jag har ändå haft en rätt så trevlig dag. Mycket skratt på jobbet. Men dagen höjd punkt var ändå när vi slutade. :) För då drog jag ner till stan o skulle träffa Natascha. Vi skulle ta o prata med varandra men de gick ju inte så bra. Men jag bjöd ändå henne på mat på Dallas.. Så vi hade de ändå rätt så trevligt. :) men fy fän va kallt de är ute nu. mina fingrar blir typ jätte vita hatar de här med kyla o vinter. Sen var jag 'ven o kollade in en ny mobil som jag tror jag kommer att köpa nästa månad om jag har råd. en HTC riktigt fin.. vill ha den..
Ne nu ska jag ta o slut skriv o göra något vettigt av mitt liv..

Kommentarer
Postat av: Abdullahelena

I recomend this site

2011-01-29 @ 11:59:26
URL: http://abdullahelena.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0