tjo

Fan vilken dag. eller ska man säga helg. De började riktigt bra.
I fredags så skulle jag träffa Sandra på stan vi skulle fara o kolla på maskerad kläder till helgen som kommer.
O när jag var på väg till Vintergatan så träffade jag Natascha o Jonna o några till som jag har glömt namnen på förlåt för de. Men sen vid ca 16:30 så ringde Lena o frågade var hon skulle plocka upp mej för jag skulle följa med henne hem. Vi skulle små dricka lite. Hon frågade även om hennes kille Stefan skulle komma men de ville han inte för han låg hemma o var sjuk. :( Men vi satt då o hade trevligt pratade gamla minnen o liknande :) Sen så på lördag så körde Lena hem mej. O hon for vidare till Stefan.
O ja lördagen blev även den en blöt kväll.
O idag Söndag så for jag ner på stan med Mulle vi skulle driva runt o bara koppla av.
Vi gick in på Dallas o käkade extra stor kebab taldrick. Riktigt gött tack för maten Mulle om jag glömde säga de.
Sen gick vi bara ner o satte oss nere vid älven o bara njöt av att helgen börjar närma sej slutet.
O att man måste åter gå till sitt arbete. Känns tungt som fan men man får se de positivt de är snart helg igen. :)
Ne nu ska jag försöka lägga mej till rätta i soffan o försöka börja må som en människa igen.
ha de gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0