Torsdag 14 Oktober

Fy fän. De snöar ute. Hur i helvete kan de vara möjligt. :( man blir ju deprimerad som satan.
Jag vill ha sommar o sol o mycket värme. Men nu ska man stå ut me de här förbanade jävla vita helvetet i ett halv år. :( men men o sen har jag hört att de ska bli den kallaste vintern på flera år.
Jag tror att jag ska stanna inne hela vintern. Bara ringa till ica när man vill ha hem mat så får dom leverera hem maten till dörren. O sen med jobbet så tar man hem o gör jobbet hemma. bara för att slippa gå ut. :) urk vad jag inte vill ha en kall vinter.
Ne nu ska jag försöka sova. om de nu går ha de gött.

Puss puss på folket.

Kommentarer
Postat av: Emma

men snö e mysigt och fint juh :) blir så ljust o fint och glimmrar så fint ;)

jo det skulle tydligen vara den kallaste vintern på 1000 år.. bara att klä sig :P

2010-10-14 @ 01:28:23
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0