Trött.

God kväll. Alltså att vara på jobbet så sjukt länge som jag har varit idag är fan riktigt jobbigt.. Eller jobbigt är de väll inte riktigt men man blir sjukt trött i skallen. Som idag har jag varit uppe o hjälpt Tobbe på rostfria o jag skulle såga. han sa exakt hur långa plankor jag skulle såga o hur många han sa 0,70 cm 20 st. o jag kollade på plankan o försökte mäta ut längden men jag fick inte till de. Jag var helt borta :) men sen efter middagen så frågade jag Tobbe hur fan man mäter ut 0.70 cm.. O alla började skratta. Men jag kom på mej själv sen inte specielt smart.
Men de är så sjukt härligt att de snart är helg. Ska bara jobba till 15:30 i morgon. Sen är de helg o då ska jag göra lite ärenden på stan ringa till Nicklas o lösa vissa saker.
Sen blir de hem o sova eller vila o bara koppla av. Funderar även på att slå av mobilen då så att man är helt off från allt o alla.  Ne nu ska jag se på Nyheterna o sporten. O sen blir de nog sängen så att jag tar mej upp vid 5 tiden.
Go natt o sov gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0