Vill inte vara sjuk :(

De här suger häst balle på många mil..
De började med i morse jag slog igång Msn o in loggar Madde. O jag frågar henne vad hon gör uppe den här tiden på morgon :) o då var klockan 04:50 o hon svarade jag ska jobba.  O hon frågade självklart vad jag själv gjorde uppe den här tiden. Jobba skrev då jag tebax. Men jag slängde i mej 1 kopp kaffe i stort glas Cola o nudlar. Mycket nyttig frukost. Eller så inte. Men vem har sagt att man ska vara nyttig :) jag har som sagt inte ätit så mycket dom här senaste dagarna. Så jag har både rasat i vikt o haft migrän nu i 4 dagar. O nu börjar jag bli sjuk på riktigt.Men men åter till morgonen. Vid ca 05:20 började jag ta på mej vinter skona o gick ut i vinter kylan o promenerade upp till Solbacken där jag jobbar. De tog exakt 1 timme o gå från Sjungande Dalen. Men väl framme så fick jag sitta o vänta ute. o redan då började känna hur jag började känna mej yr o kall svettig. Nej var min första tanke. Jag vill inte bli sjuk. Men när  de väl ble upp låst så tog jag o stämplade in. Gick o hämtade mej en kopp svart kaffe. O funderade hur jag skulle klara av att vara på jobbet ända fram till 15:30. Men sen vid 07:00 så var de då dax att börja arbeta. O när jag satt där på min plats kände jag bara att de här går inte. Så jag gick in i omklädnings rummet tog av mej minna 2 tröjor. behöll mössan på o kände hur allt snurrade Jag lovar de kändes som att jag druckit en massa jävla öl. Så jag satta mej ner på bänken för att vila de var riktigt jävla obehagligt. O jag har varit nära på att svimma flera gånger idag. Men jag gick o fortsatte o jobba dum som jag är kunde inte koncentrera mej på något Musiken som jag hade i högtalaren vid mej hade jag rätt så högt o jag hörde bara mummel. Så jag gick o pratade med min arbetsledare om jag fick fara hem vid lunch för att jag inte mår så bra o de gick bra :) eller man ska väll inte vara glad att få fara hem från jobbet.
Så jag kämpade på fram till 11:00 då är de nämligen lunch. Så jag åt nå biff med klyftpotatis. De var riktigt gött. Men efter att ja hade ätit så började jag be ge mej hem för att vila . O jag känner att jag får mer o mer i skallen
de är verkligen inge skoj. När jag väl är hemma så börjar jag leta efter min Alvedon. Men jag hittar dom inte. Så jag ringer till mor o far o frågar om jag får låna 200 kr av dom så att jag har något att ta om de behövs. Så då tog jag mej en promenad till staden för att köpa alvedon. O när jag är ine i stan så plingar de till i min lur. De var från Natascha. Hon Claudia o Sandra satt utanför Ck o pratade. Jag tänkte väll att de är lungt o gå ditt ett tag. Men jag måste lova de var fan de jobbigaste som jag gjort. Natacha o Claudia väntade på att bussen skulle fara mot Träsket. Men sen så började jag be ge mej hem igen. O nu sitter jag här ont i kroppen o själen. Men va fan Ne nu ska jag sluta skriva o lägga mej till rätta framför tv eller datorn slå igång en film eller om jag ska vänta me de till senare ikväll. Jaja ha de gött.


Kommentarer
Postat av: Maria

oj lät som en jobbig dag vännen. hoppas du blir bättre snart. men är ju helg så du kan vila upp dig :) ta ut dig för mycket nu :) kram kram

2010-10-15 @ 16:32:36
URL: http://mariaaho.wordpress.com/
Postat av: Maria

ta inte ut dig för mycket nu menar jag :P kram kram

ps det är emma som skriver till dig inte mia:P ds

2010-10-15 @ 16:34:15
URL: http://mariaaho.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0