????

Ja vad ska man skriva idag då?
ja man kan väll börja med att skriva att jag har varit på jobbet o slitit sönder min rygg. :(
lyfte helt fel idag men men de går väl över. Sen tog jag en promenad ner till OkQ8 kanalgatan för att hämta min cyckel. O nu sitter jag här hemma o dricker kaffe o lysnar på Volbeats nya skiva riktigt bra. O i morgon ska jag äntligen få göra klart min tatuering :) längtar som fan. Men vad man ska göra idag/kväll vet jag inte. Blir väll att sitta o titta på tv eller bara lysna på musik. jag har även planer på att ta mej till gymmet idag. Men vi får se vad min rygg säger. Ne nu ska jag ta o lägge mej till rätta i soffan o kolla på tv.
Ha de gött.

Kommentarer
Postat av: helen

Tack för kommentaren. Jag kan säga att det är fruktansvärt jobbigt för mig utan snus / cigg, jag är jätte nervös och så inför operationen.. så jag hade behövt nikotinet mer än någonsin!



Hoppas din rygg blir bättre!

2010-09-15 @ 15:23:10
URL: http://skellefteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0