8/9

Ja va fan då ska man försöka sej på de här jävla helvetet åxå.
De kommer säkert att bli en massa jävla stavfel men de får ni stå ut med.
Ja de är väll bara att börja lite smått.
Vad har hänt idag eller igår Tisdag. Jag vaknade vid ca 06:05 i morse av att Nataschas mor knakade på dörren o sa att de var dax o kliva upp. Vi var rätt så knäckta idag. Men men vi tog oss upp. Jag gick upp o drack en kopp kaffe.
Sen så for vi iväg mot staden Jag Natascha hennes far o lillebror. O ja de blev ju mer kaffe på Lars jobb. O efter en kopp kaffe där så gick jag o Natacha o satte oss på busstationen o inväntade Sanna som skulle komma. bla bla bla. ja klockan gick då framåt o vid 07:55 satte jag mej på bussen ner till Umeå för att träffa läkaren för sista gången. :)
Lite onödigt tycker jag att faara till Umeå för 5 minuter. Men men läkare är ju som dom blev. Men i allafall så for jag hem med första bästa buss tebax till Skellefteå för att träffa Natascha  :)



Jag o Natascha. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0