Hoppas.

Igår så kom jag hem till lägenheten efter att ha tillbringat ett par dagar hos min älskade. O hennes familj. :) De var rätt så skönt att få komma hem o bara ta de lilla lugna ett tag. Nog för att jag saknar min gumma jätte mycket. Men som sakt i början ska man inta vara med varandra så mycket. Man måste ju få sin egen tid åxå o umgås med sina vänner. Men ialla fall när jag kom hem så insåg jag att jag glömde min snus stock. :( ja ja de är sådant som händer.
Men när jag satt vid datorn igår kväll så loggade min gode vän Mulle in på fejjan o vi började diskutera om att köra igång vårat vin så att de blir klart någong gång. O se även funderade han på om de skulle vara läge att se Perkele dvden. O de vore ju inte så tråkigt får bara se när de blir.

Ja annars händer de inte så mycket här. Min migrän har börjat släppa :) så de blir väll att försöka ta sej ner till staden lite senare o köpa mer migrän tabletter så att jag slipper den här skiten.

ja ja ha de gött..
slänger in en bild på min underbara flickvän.
<3 älskar dej av hela mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0