KAFFE KAFFE KAFFE

Jag måste ju vara dum. eller ja de vet vi ju alla att jag är.
Jag kommer inte att kunna sova inatt. för jag har hinkat kaffe till förbanelse.
Men den svarta dryck är de godaste som finns. Men då har man bara ett problem magen mår
inge bra efter de. Men men vad ska man göra när man är beroende.
O sen en annan sak som jag ska göra Jag ska sluta med Nikotin. Jag har öpnat min sista snus dosa nu.
O sen har jag kvar ca 10 sigg. o sen efter de då är de över. Så de kommer att bli ett par tuffa dagar då man kommer att ha ont i skallen o bli iriterad för inget. Men de är bara att hålla sej lugn. För då kommer de att gå bra.
Men annars har de inte hänt så mycket idag jag säger som min gode vän vapen dragare min dryckes polare Mulle.
De är ett jävla hundknullar väder ute. Men de lär väll inte dröja länge innan de där vita pulvret faller ner från himlen.
Men vintern är riktigt mysig. för då är de jävligt mörkt på kvällarna o då kan man tända levande ljus. o bara sitta o njuta av en god kopp te. eller ja en kall öl eller en drink eller va fan man nu vill dricka. Eller då kan man bara krypa ner i soffan under täcket med sin partner. o bara rå om varandra.

Ha de så gött alla.

mitt älskade kaffe.

Kommentarer
Postat av: EmmaS

DU å ditt förbannade KAFFE! :O bra nu kommer du leva några extra år när du slutar snusa och röka! :D ;)

2010-09-15 @ 23:53:20
URL: http://emmasjolund.blogg.se/
Postat av: Madde

Lycka till me att sluta snusa och röka, jag vet att du klarar av det!!:)

2010-09-16 @ 14:26:42
URL: http://maddurs.blogg.se/
Postat av: Mulle

Frågan är väl bara ifall man vill leva några extra år...Lets Drink and get drunk Finnen :P

2010-09-16 @ 16:20:15
URL: http://mullster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0