Måndag den 20 September

Ja vad ska man skriva idag då. Ja kan ju börja med att skriva att de har varit den tyngsta dagen i mitt liv känns de som. Att vara vaken hela jävla natten för att först se de jävla Valet. O sen spela lite poker. O sen låg jag på soffan o kollade på nå skit program på tv. Minns inte riktigt va de var. Sen började då klockan närma sej tid för att trampa upp till jobbet o där kände jag riktigt hur tungt de var i skallen. Men men är man dum som är vaken på natten så är man. Men efter jobbet så drog jag hem för att ta en snabb dusch för att sen ta med mej Nataschas påse med kläder som hon behövde. Men tror ni jag kommer ihåg den. Ne då den står på en stol i hallen så fint. Men men jag for i allafall iväg på Valters lås för att hämta ut min andra nyckel. o efter de så for jag Natascha o Jonna på Subway för att äta o då kommer Ekan in han hade nämligen lunch. :) ja o efter de så gick vi bara runt på stan o degade. Jag köpte även en ny handväska till Natscha för hennes är trasig. O de tycker jag hon e värd.
Ja sen har de väll inte hänt så mycket mer.
Sen vill jag bara avsluta de här med att skriva.

Natascha jag älskar dej mer o mer för varjedag som går du får mej att må bra.
Jag vet inte vad jag skulle göra utan dej.

Min älskade Natascha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0