Sjukt.

Igår när vi var på stan så var de en riktigt skum snubbe på stan. Har sett han några gånger förut men de var länge sen. Men snubben är väll där vid 50-60 års ålder. Han gick runt o sex trakaserade små flickor. Hur sjukt är inte de. Världen är sjuk men han var rätt rund under fötterna men de är ju ingen anledning att man ska gå runt o sextrakasera tjejer. O även om tjejerna sa till han så kom han tebax flera gånger. O de värsta utav allt var att han gick på en äldre dam åxå. Damen är lite handikapad så hon gick inte så fort. Tycker värkligen synd om henne. Men snubben gick fram till henne o sa att hon borde skaffa en rullator för att hon går så dåligt. O damens komentar till de var rätt skönt. Hon blängde på han ett bra tag o sa sen Jag går som jag vill. Men snubben var ju bara för mycket kom tebax o var riktigt jävla otrevlig. Så till slut så rinde gumman min till polisen o sa som de var. O de tog ju ett tag innan polisen kom dom är inte dom snabbaste som finns. Men när dom väl kom så snackade dom med gubben o sickade hem han. Ja vad säger man Skellhell i sin helhet finns fan mycket konstigt folk. Men sen har de väl inte hänt så mycket mer. Skriver nog mer sen idag/kväll när jag o Mulle min vapendragare ska ta o dricka lite av vårat färdiga vin. Men ha de så gött så länge.

Polisen utan för CK i Skelleftå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0