Söndag 19 September.

Ja vad ska man börja med att skriva?
Ja man kan ju börja med att helgen börjar gå mot sitt slut o en ny vecka närmar sej med storm steg.
I fredags så var jag med gumman hon sov över här till på lördag för då skulle hon hem. Men när vi hade ätit lunch/middag vet inte riktigt vad man ska kalla de. Så fixade vi till lite i lägenheten. O sen skrev Sanna till Natascha o frågade om hon vi ville komma o bada hos dom. De var riktigt skönt att få krypa ner i en varm badtunna. Vad har annars hänt idag. Inte så mycket om jag ska vara ärlig. förutom att jag cyklade hem från Bergsbyn tidigare än vad som var tänkt. Men men så är de ibland. När jag kom hem så tog jag mitt röstkort o drog till Sjungande Dalens skola för att rösta. O de första man träffar där ute är en äldre dam med Kristdemokraterna eller hur de nu stavas o frågar om jag skulle rösta på dom. Jag log lite lätt till henne o sa Tack de är bra de är lite fel parti för mej. O hon bara log o små skrattade. :) Men nu är då de där helvetet bort gjort så nu får man bara se vad de blir för ny regering. O sen får man vänta 4 år till nästa val. Men de kan få vara 100 år till nästa val jag bryr mej inte så hårt för de blir fan inte så mycket bätre ändå. Ja men vad händer annars ikväll. ja efter att jag har skrivit de här så ska jag ta o städa bort de sista i lägenheten o sen så blir de att fixa sej lite kaffe o lysna på musik o vänta på att mor o far ska Dom har nämligern varit i Finland o hälsat på farmor. Får se om hon kommer förbi åxå eller om hon stannar hemma för hon e ju inte så pigg längre. Men nu ska jag ta o försökja sluta de skrivandet o städa de sista. ha de så gött.

på bilden Pappa mamma min morbror o sen farmor.

Kommentarer
Postat av: Å

Fin bild av släkten....:)

2010-10-03 @ 23:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0