Söndag.

Ja nu har då min älskade farit hem :( de kommer att kännas tomt. Men hon skulle hem o städa o fixa till sitt rum. O de är inte de bästa vädret ute nu de regnar o är trist. Men de är de perfekta vädret att städa o fixa till i lägenheten. Jag kommer att slänga in bilder på lyan sen då jag fixar en ny kabel till telefonen. för min usb enhet har pajat på datorn. Ja de har väll inte hänt så mycket idag annars. Jag vaknade vid 10 ungefär o vid 11 tiden vaknade min älskade. o jag fixade till frukosten o sen så har vi bara tittat på tv o degat. Sen kom även min älskade systerdotter förbi med pyjamas. Hon e lite udda men de är vi i våran släkt :) Ja jag vet inte riktigt vad man ska skriva för de är lite tomt i skallen nu. Jo igår så kollade vi på film vi såg Mamma mia först o sen kollade vi även STAN HELSING. Ne nu ska väll jag försöka ta o kolla lite på tv o sen fara o handla mat. Men ha de så gött.
min älskade o jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0