Tjo

Vilken dag de har varit. Som jag har skrivit tidigare så vaknade jag med världens jävla migrän.
O när de hade släpt vid ca 12:00 så ringde Skebo till mej o undrade om de gick bra att dom kunde visa min lägenhet till några som var intreserade av lägenheten. O vi surrade på ett tag o då kom jag på att jag hade ju glömt bort att betala en hyra på den lägenhten. :( men då sa hon till mej att de är 2 hyror som jag har glömt o betala SUCK... Så de är bara att försöka fixa fram ca 10 tusen o betala dom jävlarna. Men men dom gick då med på att göra en avbetlanings plan med mej så att jag ändå kan leva. Men i alla fall så skulle jag ner till staden o fixa mer migrän tableter för mina var slut. I falla jag skulle få migrän igen. O när jag var inne i stan så satt jag med Natascha Jonna mm. förlåt för namnen jag har glömt :( Men sen så gick jag o Natascha till Lars jobb o drack lite kaffe o väntade på att han skulle sluta så att vi fick åka med han hem. O väll hemma hon Natascha fick vi äta en jätte god lasagne.. Sen efter maten så gick vi ner o kollade på film Romper Stomper. en riktigt bra film. O efter filmen så gick vi ut på en promenad till Sanna som bor i Ursviken. så de blev en härlig promenad.  Väl framme hos Sanna så bjöd hon på kaffe riktigt gött o vi pratade en massa strunt men de är trevligt.
Sen så gick vi tebax till Bergsbyn. o snart så blir de sängen så att man tar sej upp. Så god natt på er alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0