Torsdag den 9 September.

Idag Torsdag har de varit en riktigt bra dag. De började med att Jag o Natascha vaknade. O jag for iväg på jobbet o Natascha for till skolan. O vid ca 12 fick jag ett sms av Natascha. O hon ville att jag skulle ringa till henne när jag slutade. :) o de gjorde ju jag självklart. Men de slutade med att jag följde med henne till skolan o hennes fysik lextion. Mycket roligt för lärarinen som hon har heter Leorona. Tomas flickvän :) tänka vad världen är liten. Men men efter de så for jag hem tvärt för att lämna lte saker som jag hade med mej. O efter de så for jag Natascha o Sanna på Subway o käkade. O då kom Natascha på de bra iden att hon ville stanna hos mej o sova över :) o de kan man inte tacka nej till. Så hon ringde till sin mor o frågade om de gick bra o de gjorde de. Men vi var ändå kvar på stan o träffade lite folk o även Nettan min älskade systerdotter. Men senare på kvällen så for jag o Natascha o Nettan hem till mej för att titta på tv o käka mat o dricka kaffe. O nettan for hem vid ca 21:30 tiden o nu ligger Natascha i badkaret o mår gött. O här sitter jag på toan o lysnar på hennes prat. Hon e rätt så flum nu. :) Men jag ÄLSKAR henne över hela mitt hjärta. Hur flummig hon än är. Jag har aldrig kännt så här för någon förut.
Men ialla fall den här helgen kommer att bli de bästa helgen. För i morgon kommer nog Krille Eve o Lunne förbi. O även Mulle o Magnus för vi kommer att sätta igång vårat vin. :) men ja nu ska vi väll snart ta o lägga oss så att vi tar oss upp i morgon.. God natt på er.  min Natascha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0