Vilken dag.

Dagen började inte som jag tänkte mej.
De började med att jag försov mej. Men dock inte så mycket fick sms av Natascha 06:40 o jag börjar jobba 07:00
Kände paniken o undrade hur jag ska ta mej upp till jobbet för att stämpla in prick 07:00 o kände att de kommaer aldrig att gå. Men jag stressade på som en tok o kom upp till jobbet 07:10 rekord att ta sej till jobbet kan jag säga.
O sen så satt jag o diskuterade med mina arbetsledare hur man skulle kunna fixa de här så att jag inte kommer sent varje jävla måndag. Jag Jobbar ju bara halv tid så man borde ju fixa de tycker man. Men jag har jobbat förut från 7-12 o sen varit ledig fredagar. Men nu har jag gjort om mina arbets tider så nu jobbar jag från 7-11 varje dag. Man får ju en riktigt skön fredag ändå. Men men efter att jag slutade vid 11 idag så smsade jagNataschas far o undrade om jag fick komma o prata med han. O de gick riktigt bra. Vi diskuterade om Natascha kunde börja bo hos mej varannan vecka. Men han tyckte som så att hon måste visa att hon klarar av skolan o visa att hon vill plugga osv. O han tyckte att jag skulle säga de till henne. O de gjorde ju jag så klart. Så nu är de upptillbevis om hon klarar av de. Men jag litar så mycket på Natascha så jag tror att hon fixar de här. För hon har mitt fulla stöd o jag kommer att hjälpa henne med skolan så gott jag kan. För jag vill värkligen att hon ska kunna komma hit under veckorna så att hon får komma bort o tänka på annat åxå. Men nu så sitter jag här hemma o har dö tråkigt igen. Funderar på om man ska ta o fara ut o springa eller fara på gymmet ikväll. Eller om jag ska vänta till i morgon för då är de pass på gymmet. Men men ha en riktigt bra dag/kväll så ser vi om jag skriver ett till inlägg senare ikväll.


Måste ju även ta o skriva grattis till min stora syster som fyller 49 år idag.
Tänk att mamma o pappa håller ihop än nästa år firar dom 50 år som gifta. :)

min älskade.

Kommentarer
Postat av: Natascha

ta bort ordet (Svärfar).



men tack iaf rei, å för att du kmr hjälpa mig, <3

2010-09-13 @ 17:32:00
URL: http://nataschanord.blogg.se/
Postat av: Emma Sjölund

sv: de är lite privat för att ta upp på internet och blogg :S

2010-09-13 @ 17:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0