12 februari

Jag är på strålande humör :) i morgon kommer gumman igen :) de ska bli trevligt.
Men jag måste säga att jag har blivit riktigt dålig på att skriva så jag måste ta mej i kragen. :)
Ja vad har hänt sen när jag skrev sist?
Ja Rebecka hara varit här i ca 2 veckor. :) o sen var även mina syskon med respektive här o firade mej för att jag har fyllt år. Dom kunde ju inte komma då jag fylkde så dom var här senare. Men trevligt hade vi de då. Den dagen började med att jag o bror for upp till systembolaget köpte öl så vi skulle klara oss :) ja vi var ju 6 st på två kartor. Men sen när jag o bror vr klara på bolaget så drog vi förbi 3 kronor o köpte en familje pizza :) nytig lunch o då tog vi några öl till de.. O sen väntade vi bara på resterande familje medlemmar. o drog på All Star o åt middag. O tyvär så kunde ju inte Rebecka följa med för vi hade ingen hund vakt just då.. :( men vi var ju inte borta så länge. O sen så for vi hem igen o drack öl o snackade en massa skit. Innan de var dax att dra ut på Mollys.. Första gången jag var där.. o ja jag måste säga att stället suger. Inge skojigt alls. men som tur var så har man ju trevligt sällskap så då funkar de. :)
O sen har de väll inte hänt så mycket mer.
Jo jag fick ett present kort på Dressman på 800 kr av mina syskon :) så nu blir de att köpa kläder. :)
Jag längar nu åxå till den 26 för då drar jag o gumman till Krille o Eve :) de ska bli trevligt
Krille har lovar mej att vi ska basta :)
ne nu ska jag sluta skriva för jag ska ta o städa o göra de fint..
ha de så gött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0