ojojoj.

Vad jag e dålig på att uppdatera min blogg skäms över detta.
Men ja vad ska man skriva om..
jag har som bara suttit inne i lägenheten o bara tagit de lungt med min underbara Rebecka.
O vi har bara myst o tagit de lungt.. sett på lite film o tagit de lung.. Så de finns väll inte så mycket att skriva..
Men den 17:de Januari så hade vi varit tillsamns i 1 månad. :) tänk va tiden går fort..Tyckte nyss de var vi träffades.
Jag följde henne till bussen idag för hon var tvungen att fara hem o fixa lite saker med skolan o så.
Men vi träffas ju snart igen o de längtar jag till så otroligt mycket..

Rebecka du är mitt allt jag älskar dej o saknar dej så otoligt mycket.
jag mår så otroligt bra med dej..Jag kan vara mej själv med dej..
Jag hoppas att vi snart får umgås igen..
Saknar dej.. puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0