sommar :)

Urk vad jag e dålig på att skriva nu.. men jag ska försöka att bättra mej.
Jag kan ju börja med att skriva om min operation jag gjorde för ett tag sen.. :P
Jag kuttade bort halsmandlarna för jag har så mycket problem med dom.
O den gick ju som den gick.. :P För samma dag som jag blev utskriven så for jag o gumman till Lycksaele för att vara med på en vigsel mellan Tina o Fredrik. Mycket trevligt var de. :) Men vi var där hela helgen o allt gick bra. Tills vi kom hem :( då var de något som blev fel i halsen o de bara började forsa blod från halsen.. :( så då var de raka vägen till akuten.. Och tack Mulle att du görde oss dit. Men väl när vi var där så fick vi vänta länge.. O jag menar länge.. O läkaren kollade upp mej lite snabbt o sa att jag kunde fara hem för de var inge fel på mej.. ( som vanligt så är de väll de ända läkare kan säga) Men han skickade hem mej.. Så vi ringde Mulle igen o han kom o hämtade oss igen.. O när jag väl klev ut ur bilen.. Ja då började blöda igen.. så vi skyndade oss in för jag tänkte att de ger sej väll.. Men icket sa nicke.. De började blöda mer o mer hela tiden.. Så de blev direkt till akuten igen.. O där fick jag vänta igen.. (som vanligt) mobilen låg hemma o mitt bank kort låg hemma åxå..
Men de blev akut till Umeå.. eller akut o akut var de väll inte för de blev ambulans.. Men läkarna som var med..dom var riktigt trevliga.. O läkarna i Umeå var riktigt trevliga åxå.. Men men så de var början på min semester.. :P
ne nu ska jag ta o städa lite innan gumman min kommer hem från jobbet..

Kommentarer
Postat av: Emma

men fortsättningen då:P du kan inte bara tvärsluta så där:) hur gick det sen ju:P

2011-07-19 @ 10:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0