tjo alla glada.


Ja som ni ser så är jag inte så duktig på att skriva i bloggen. :(
men jag ska försöka att bli lite bätre på de.
Men ja vad ska man skriva om??
ja som alla vet så har slut spelet i hockeyn börjat.
Och jag vill bara gratta Solna Aik som står upp sej så bra mot Hv71 dom leder med 3-0 i matcher. :) mycket roligt för svensk hockey.
Den här veckan har varit riktigt tom.. Jag saknar min älskade så mycket de är jobbigt att vara ifrån varandra så mycket. Men snart träffas vi igen :)
Men idag har jag då varit med Bea på stan de var riktigt trevligt inte så ofta vi två umgås men när vi väll gör de så har vi riktigt trevligt. :) vi gick runt på stan o kollade runt lite innan vi for o åt middag. Kina mat är de bästa som finns :)
När vi hade ätit klart så for vi hem till mej o drack kaffe o bara pratade en massa strunt innan hon gick o la sej för att vila en stund.
O sen drog vi ner på Olles för att se hockeyn mellan Saik o Fhc.. men de gick inge bra tyvär :( vi förlorade med 3-2 i sd. men men de är bara att ta nya tag på tisdag.. ne niu ska jag fortsätta att lysna på musik o dricka kaffe.. ha de gött alla glada så ska jag försöka bli mer duktig på att uppdatera min blogg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0