:)

Ja snart är de semester.. Längtar som bara den bara 4 veckor kvar.. o sen har man 4 veckors semester.. men de blir att vara ledig i 5 veckor för att jag ska läggas in på operation.. Längtar väll inte så mycket till de men de kan vara behövligt kanske.. :)

Jag har börjat lyssna på en riktigt skön grupp och de finns många bra låtar me dom.. men jag slänger in dom som jag tycker bäst om.. så ska ni få lyssna på något riktigt trevligt o skönt :)
Säger bara en sak Tyskar kan de här med musik. :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Finns bättre musik än den du har listat ;) men operation lät ju inge skoj...

2011-05-25 @ 21:35:40
Postat av: Anonym

men rei! du kan inte skriva att du ska läggas in för op o inte skriva mer... varför ska du op??? blir ju orolig:S

2011-05-27 @ 23:39:58
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0